Forum o samochodach ciężarowych
Forum o truckach. Nie będziesz żałował że tu weszłeś.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum o samochodach ciężarowych Strona Główna
->
Renault
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Scania
Volvo
Man
Daf
Iveco
Renault
Mercedes-Benz
U.S TRUCK
Naczepy
Gabaryty
Firmy transportowe
Tuning truck
Manga trucks
Różne tematy
----------------
WITAM:)
Gry z serii HARD TRUCK
Off Topic
CB-RADIO
Śmieszne
Regulamin forum
Ogłoszenia
----------------
Kupię, sprzedam
WYSYPISKO
----------------
Nie potrzebne tematy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
him
Wysłany: Pon 19:22, 02 Cze 2014
Temat postu:
ruspetriot, get married!
ruspetriot
Wysłany: Czw 9:11, 14 Lut 2008
Temat postu:
Hi! dudes please tell me where can I found free pron
dejsonn
Wysłany: Sob 19:12, 09 Lut 2008
Temat postu:
Mobilki prosze o podpowiedz!Mam w firmie do wyboru Magnumke 480 manuala i Magnumke 440 automa.Obiema jeszcze nie jezdzilem.Co bedzie lepsze na kraj??!
Gość
Wysłany: Śro 16:50, 30 Sty 2008
Temat postu:
ty trucker ty chyba nigdy mgnum nie jeżdziles muj tata ma 430 mack to 24 tony to idzie i nawet nic nie czuje
TRUCKER16
Wysłany: Czw 23:01, 16 Sie 2007
Temat postu:
Mój ojciec latał MAGNUM i strasznie narzekał... Kabina pływa i na zakrętach bał sie że odpadnie... Głośny silnik i 480 hp to za mało żeby na włochach ciągnąć 24 tony...
Łukasz2212
Wysłany: Wto 10:29, 24 Lip 2007
Temat postu: Renault Magnum
W porównaniu do poprzednich modeli Magnum (1 i 2) na pewno został zastosowany inny silnik( z Volva). Wnętrze jest identyczne jak w poprzednich modelach, wielkość kabiny daje poczucie przestrzeni, jednak kokpit ogranicza. Magnum 1 wersji wydaje mi sie, że miała mniej zajmujący miejsca kokpit jednak ten w 3 jest bardziej czytelny.
Kabina już tak nie hula jak w poprzednich wersjach, (my jeździmy 1 to można się poczuć jak na statku
).
Oczywiście w 3 jest(jak i w poprzednich wersjach) płaska podłoga.
Skrzynia Optidriver II jest dobrym rozwieszeniem dla początkujących kierowców, Ja sam nie przepadam za automatami. Jednak ta skrzynia pozwala na zaoszczędzenie paliwa i szybsze zmienianie biegów co wiąże się z mniejszą utratą prędkości zwłaszcza po górkach.
oczywiście nowy magnum został wyposażony w retarder, webasto, klimatyzacje, elektrycznie opuszczane szyby, 2 łóżka, podgrzewane i elektrycznie ustawiane lusterka itp.
Dane techniczne:
Silnik: DXi, rzędowy 6 cylindrowy
Skrzynia biegów: 12-biegowa Optidriver lub manual 18 biegowa
O� przednia: na resorach parabolicznych, no�no�ć 7,100kg
Tylny most: przełożenie i=2,85, zawieszenie pneumatyczne z dwoma miechami, nośność 13,000kg
Rozstaw osi: 4,120mm
Układ hamulcowy: dwuobwodowy, hamulce tarczowe, ABS, EBS
źródło:www.renowka.cba.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin