Autor Wiadomość
him
PostWysłany: Pon 19:22, 02 Cze 2014    Temat postu:

ruspetriot, get married! Very HappyVery Happy
ruspetriot
PostWysłany: Czw 9:11, 14 Lut 2008    Temat postu:

Hi! dudes please tell me where can I found free pron
dejsonn
PostWysłany: Sob 19:12, 09 Lut 2008    Temat postu:

Mobilki prosze o podpowiedz!Mam w firmie do wyboru Magnumke 480 manuala i Magnumke 440 automa.Obiema jeszcze nie jezdzilem.Co bedzie lepsze na kraj??!
Gość
PostWysłany: Śro 16:50, 30 Sty 2008    Temat postu:

ty trucker ty chyba nigdy mgnum nie jeżdziles muj tata ma 430 mack to 24 tony to idzie i nawet nic nie czuje
TRUCKER16
PostWysłany: Czw 23:01, 16 Sie 2007    Temat postu:

Mój ojciec latał MAGNUM i strasznie narzekał... Kabina pływa i na zakrętach bał sie że odpadnie... Głośny silnik i 480 hp to za mało żeby na włochach ciągnąć 24 tony...
Łukasz2212
PostWysłany: Wto 10:29, 24 Lip 2007    Temat postu: Renault Magnum

W porównaniu do poprzednich modeli Magnum (1 i 2) na pewno został zastosowany inny silnik( z Volva). Wnętrze jest identyczne jak w poprzednich modelach, wielkość kabiny daje poczucie przestrzeni, jednak kokpit ogranicza. Magnum 1 wersji wydaje mi sie, że miała mniej zajmujący miejsca kokpit jednak ten w 3 jest bardziej czytelny.

Kabina już tak nie hula jak w poprzednich wersjach, (my jeździmy 1 to można się poczuć jak na statku Very Happy).
Oczywiście w 3 jest(jak i w poprzednich wersjach) płaska podłoga.

Skrzynia Optidriver II jest dobrym rozwieszeniem dla początkujących kierowców, Ja sam nie przepadam za automatami. Jednak ta skrzynia pozwala na zaoszczędzenie paliwa i szybsze zmienianie biegów co wiąże się z mniejszą utratą prędkości zwłaszcza po górkach.

oczywiście nowy magnum został wyposażony w retarder, webasto, klimatyzacje, elektrycznie opuszczane szyby, 2 łóżka, podgrzewane i elektrycznie ustawiane lusterka itp.

Dane techniczne:
Silnik: DXi, rzędowy 6 cylindrowy
Skrzynia biegów: 12-biegowa Optidriver lub manual 18 biegowa
O� przednia: na resorach parabolicznych, no�no�ć 7,100kg
Tylny most: przełożenie i=2,85, zawieszenie pneumatyczne z dwoma miechami, nośność 13,000kg
Rozstaw osi: 4,120mm
Układ hamulcowy: dwuobwodowy, hamulce tarczowe, ABS, EBS



źródło:www.renowka.cba.pl

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group